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Camere TPU RideNow cinesi
Testo
<blockquote data-quote="JamesHunt" data-source="post: 7599477" data-attributes="member: 145528"><p>Kirito Zhang (岛野肠粉), who tested the integral bar stiffness, etc., has tested the thermal limitation of this tube. RideNow exploded when the brake track of a carbon rim reached 154.7 C, which is lower than most of the brake track delamination temperature (160-220 C). Since the thermal conduction of carbon is very low, the softening temperature of RideNow is way lower than 150 C.</p><p></p><p>Ho trovato questa info, capisco che sia inferiore alla temperatura di delaminazione della pista frenante, ma direi che se arrivi a quelle temperature inizia ad essere in ogni caso preoccupante.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JamesHunt, post: 7599477, member: 145528"] Kirito Zhang (岛野肠粉), who tested the integral bar stiffness, etc., has tested the thermal limitation of this tube. RideNow exploded when the brake track of a carbon rim reached 154.7 C, which is lower than most of the brake track delamination temperature (160-220 C). Since the thermal conduction of carbon is very low, the softening temperature of RideNow is way lower than 150 C. Ho trovato questa info, capisco che sia inferiore alla temperatura di delaminazione della pista frenante, ma direi che se arrivi a quelle temperature inizia ad essere in ogni caso preoccupante. [/QUOTE]
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